Reklama internetowa

Strony WWW, pozycjonowanie, marketing szeptany, copywriting

Na moim blogu przeczytasz nieco więcej o stronach WWW, reklamie internetowej, pozycjonowaniu, optymalizacji czy copywritingu. Poruszę kilka ciekawych tematów związanych z marketingiem szeptanym czy biznesem internetowym.

Nie wiesz na co zwrócić uwagę zamawiając stronę internetową, ale nie chcesz się “wkopać” kupując stronę w ciemno? Całkiem słusznie, bowiem wiele ofert (szczególnie tych na Allegro gdzie można kupić stronę za 89 zł – z olaboga domeną i hostingiem (!)) jest po prostu śmiesznych. Jeśli chcesz kupić dobrą stronę internetową to w najbardziej ekonomicznym wariancie musisz się liczyć z wydatkiem […]

Strona WWW to wizytówka o którą musisz dbać. Jak wiesz pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a zatarcie złej opinii jest ciężkie. Użytkownik, który trafi na Twoją firmową stronę internetową może opuścić ją w niecałą sekundę. I nie będzie się przy tym wahał ani chwili dłużej jeśli strona wygląda nieestetycznie, nie działa, długo się wczytuje. Twoja konkurencja jest ogromna więc nie licz […]


Strona na Facebooku to dzisiaj coraz częściej substytut firmowej (osobistej) strony internetowej. I chociaż potencjał Fanpage na Facebooku jest bardzo duży to nie każdy wie jak prowadzić stronę by na tym zyskać. Co zrobić by pozyskiwać fanów, pobudzić ich do działania, komentowania i kupowania? Oto krótki poradnik jak skutecznie prowadzić stronę na Facebooku. Nie nastawiaj się na sprzedaż Myślę, że 9 […]

Masz firmę i zastanawiasz się czy prowadzenie Fanpage na Facebooku to konieczność, okazja, a może zło konieczne? Synonimem obecnych czasów stała się moda, a właściwie konieczność posiadania strony na Facebooku. Nie ważne czy oferujesz pozycjonowanie WWW, sprzedajesz ubrania przez Internet czy masz pizzerię lub zakład wulkanizacji opon. Powinieneś posiadać stronę swojego biznesu na Facebooku. Ale czy naprawdę warto? I […]


Marketing szeptany w Internecie to jedna z częściej wykorzystywanych form reklamy. Zachęca stosunkowo niskim kosztem przeprowadzenia takiej kampanii, szybkimi i wymiernymi efektami. Przeciwnicy buzz marketingu (bo tak z angielskiego nazywany jest marketing szeptany) twierdzą, że efekty są bardzo słabe i nieopłacalnym jest inwestowanie w ten rodzaj reklamy internetowej. Czy słusznie? Aby spróbować odpowiedzieć na to pytanie, zastanówmy się […]

Nie jest trudno zamówić reklamę w Internecie, ale skuteczny marketing szeptany to już rzadkość, bowiem większość osób i agencji, które oferują tak zwany buzz marketing idzie po najmniejszej linii oporu i dlatego niektórzy mogą uważać, że marketing szeptany jest nieefektywny. Nic bardziej mylnego. “Jeśli szukasz naprawdę dobrego mechanika to ja polecam firmę X.” “Ja skorzystałam z kremu na zmarszczki Y – jest […]


Zastanawiasz się jaką ofertę wybrać jeśli interesuje Cię skuteczne pozycjonowanie strony WWW? W Internecie znajdziesz setki, a nawet tysiące ofert, w których GWARANTUJĄ CI efekty pozycjonowania już po 2 tygodniach, wskoczenie do TOP10 na najtrudniejsze frazy za 200 zł na rok. Ale czy to faktycznie ma związek ze skutecznym i efektywnym pozycjonowaniem strony? Jak odróżnić dobrą i uczciwą […]

Pozycjonowanie stron WWW to nieodłączny element każdego biznesu (nie tylko internetowego). Za pośrednictwem strony internetowej można dotrzeć do klientów z całego świata, którzy mogą zamawiać Twoje produkty i usługi (nawet jeśli jest to stricte usługa “realna” jak choćby budowa domu). Aby dotrzeć do tych (potencjalnych) klientów musisz wiedzieć na czym polega pozycjonowanie stron WWW. Nie oznacza to wcale, że […]


Piszesz treść na stronę internetową, ale nie wiesz jak się za to zabrać? Lepiej dobrze się zastanów, bo przecież od tego co “wystukasz” na klawiaturze zależeć będzie zainteresowanie potencjalnych klientów. Lanie wody, opisywanie 15-letnie historii firmy czy banały, które nie interesują użytkownika to powszechne błędy popełniane przez twórców treści na strony WWW. Pamiętaj – lepiej pisać mało […]

Możesz się z tym zgadzać lub nie, ale prawda jest taka, że odpowiednio napisane opisy produktów w sklepie internetowym znacząco wpływają na wielkość sprzedaży.  Aby ta sprzedaż była jak najwyższa musisz zadbać nie tylko o świetną jakość zdjęć, optymalizację SEO i działania takie jak pozycjonowanie czy inne formy reklamy w Internecie. Równie silny wpływ na podjęcie decyzji o […]


Jakie są korzyści wynikające z optymalizacji strony internetowej? Można wymienić ich wiele, ale 6 z nich jest kluczowa dla Twojego biznesu. Bez wątpienia w dobie XXI wieku nie da się prowadzić biznesu nie posiadając strony internetowej. Ta z kolei nie przyciągnie użytkowników, nie zachęci ich do przekształcenia się w klientów Twojej firmy jeśli będzie działała nieprawidłowo, […]

Mało kto wie na czym polega optymalizacja strony internetowej, a jeszcze mniej osób zdaje sobie sprawę jak ważna jest choćby w kontekście pozycjonowania. Optymalizacja strony WWW spotykano również pod terminem SEO (search engine optimization) to wszelkie działania zmierzające do zoptymalizowania strony internetowej pod kątem “wymagań” jakie stawia wyszukiwarka internetowa. Celem optymalizacji jest takie przygotowanie strony by m.in. pozycjonowanie […]


Firmowe logo jest nieodłącznym elementem, graficznej identyfikacji Twojej firmy, Twojej pracy. Jeśli prowadzisz biznes i wrzucasz zdjęcia (np. z wykonanej pracy), warto umieścić na nich, logo Twojej firmy. To pozwoli nie tylko „zabezpieczyć” zdjęcie przed niedozwolonym wykorzystaniem przez osoby trzecie, ale przede wszystkim może Ci zapewnić darmową reklamę. Firmowe logo to darmowa reklama? Większość osób […]